Podłęże – Piekiełko: Pięć ofert na budowę odcinka z Tymbarku do Limanowej

tv28.pl 2 godzin temu

PKP Polskie Linie Kolejowe otwarły oferty dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i budowę dwóch kolejnych dwóch odcinków projektu Podłęże – Piekiełko.

PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na sfinansowanie tego zamówienia miliard 665 mln zł (brutto). Na modernizację odcinka linii kolejowej nr 104 z Tymbarku do Limanowej wpłynęły następujące oferty:

1. PORR S. A. – Warszawa – (Lider konsorcjum), PORR BAU GmbH – Wiedeń (Austria) – (Członek konsorcjum), Trakcja System Sp. z o. o. – Wrocław – (Członek konsorcjum). Całkowita wartość oferty netto: 1 384 000 000,00 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 702 320 000,00 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 382 576 390,30 PLN Cena brutto: 1 700 568 960,07 PLN -Opcja na interfejs: Cena netto: 1 423 609,70 PLN Cena brutto: 1 751 039,93 PLN

2. MIRBUD S. A. – Skierniewice (Lider konsorcjum), Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Do. z o. o. – Kielce (Członek konsorcjum), Prywatna Spółka Akcyjna „Zrzeszenie Budowlane INTERBUDMONTAZ” – Kijów (Ukraina) – (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 263 225 441,12 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 553 767 292,58 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 261 725 441,12 PLN Cena brutto: 1 551 922 292,58 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 500 000,00 PLN Cena brutto: 1 845 000,00 PLN (najniższa oferta na odcinek Tymbark – Limanowa)

3. GULERMAK S.A. – Warszawa (Lider konsorcjum), „INTOP” Sp.z o.o – Warszawa (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 330 686 956,52 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 636 744 956,52 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 329 136 956,52 PLN Cena brutto: 1 634 838 456,52 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 550 000,00 PLN Cena brutto: 1 906 500,00 PLN

4. Budimex Budownictwo Sp. z o.o.- Warszawa (Lider konsorcjum), Budimex Kolejnictwo S.A. – Warszawa (Członek konsorcjum), Ferrovial Construction (UK) Limited – London (Wielka Brytania) – (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 604 949 174,00 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 974 087 484,02 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 603 449 174,00 PLN Cena brutto: 1 972 242 484,02 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 500 000,00 PLN Cena brutto: 1 845 000,00 PLN

5. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp.z o.o. – Zawiercie (Lider konsorcjum), DOGUS INSAAT VE TICARET A. S. – Stambuł (Turcja) – (Członek konsorcjum), DOGUS CONSTRUCTION POLAND Sp. z o.o.- Warszawa (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 568 885 933,33 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 929 729 698,00 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 567 385 933,33 PLN Cena brutto: 1 927 884 698,00 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 500 000,00 PLN Cena brutto: 1 845 000,00 PLN

6. Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. – Gdańsk (Lider konsorcjum), PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o.o. – Będzin (Członek konsorcjum), URANPRES, spol s r.o. – Presov (Słowacja) – (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 541 611 847,07 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 1 896 182 571,90 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 540 111 847,07 PLN Cena brutto: 1 894 337 571,90 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 500 000,00 PLN Cena brutto: 1 845 000,00 PLN

7. STRABAG Sp. z o.o. – Pruszków (Lider konsorcjum), Ed. Zublin AG – Stuttgart (Niemcy) – (Członek konsorcjum) Całkowita wartość oferty netto: 1 929 283 240,64 PLN Całkowita wartość oferty brutto: 2 373 018 385,99 PLN – Zakres podstawowy: Cena netto: 1 927 742 890,64 PLN Cena brutto: 2 371 123 755,49 PLN – Opcja na interfejs: Cena netto: 1 540 350,00 PLN Cena brutto: 1 894 630,50 PLN

Dzień później otwarto oferty na odcinek z Podłęża do Gdowa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.na realizację tego zadania zamierza przeznaczyć blisko 2 mld 900 mln zł. Tymczasem najtańszą ofertę złożyła firma Budmimex S.A. – 3 mld 180 mln zł, a najdroższą Strabag S.A. za przeszło 4 mld 500 mln zł.

Wybór wykonawcy tych dwóch odcinków mamy poznać do końca tego roku o czym wspomniał podczas symbolicznego otwarcia pierwszego odcinka tej inwestycji w Rabce Zdroju – Mateusz Wanat, yrektor Regionu Południowego Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Fot. Podłęże – Piekiełko

Idź do oryginalnego materiału