O roku 2022 dla marki Samsung opowiada Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, MX Marketing Communication, Samsung Electronics Polska.
Największy sukces w 2022 roku
Umiejętność zaskakiwania i wciągania w świat Galaxy naszych użytkowników, co przekłada się na rosnące zasięgi organiczne w naszych kanałach SoMe i zaangażowanie odbiorców.
Najtrudniejsze wyzwanie w 2022 roku
Niewątpliwie wyczucie, delikatność i wrażliwość w komunikacji w momencie wybuchu wojny w Ukrainie. To nie są działania, których uczą na studiach czy szkoleniach. To komunikacyjny poligon na którym uwydatnione zostały wszelkie miękkie umiejętności marketerów, ich...

![Ukraina bliżej serwisu i produkcji niemieckiego uzbrojenia? [KOMENTARZ]](https://cdn.defence24.pl/2023/12/22/1200xpx/E3DxkGHIZizbIZCtaH9cl0Y3Ri1azbB9x4oa0lqK.spix.jpg)
![Co się stało z kanadyjskimi pojazdami dla Ukrainy? [ANALIZA]](https://cdn.defence24.pl/2024/09/12/1200xpx/zttJQm9vXfoTLHer7fgW6vSoJk7I7lENlZxOKFOz.qhoc.jpg)








