O roku 2022 dla marki Biedronka opowiada Dorotą Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka.
Najtrudniejsze wyzwanie w 2022 roku
Rok 2022 był pełen wyzwań. To niestety kolejny, bardzo trudny rok. Po pandemii, w której nauczyliśmy się jakoś funkcjonować, przyszła wojna w Ukrainie. To wstrząsnęło wszystkimi, ale trzeba było gwałtownie się zmobilizować, robiąc to, co jest słuszne, czyli po pierwsze pomagać. Zarówno Biedronka, jak i cała Grupa Jeronimo Martins przekazała znaczne środki finansowe na pomoc Ukrainie. Współpracowaliśmy przy tym z wieloma prganizacjami pomocowymi, które najlepiej wiedzą, gdzie i jaką pomoc skierować, aby miała ona...

![Ukraina bliżej serwisu i produkcji niemieckiego uzbrojenia? [KOMENTARZ]](https://cdn.defence24.pl/2023/12/22/1200xpx/E3DxkGHIZizbIZCtaH9cl0Y3Ri1azbB9x4oa0lqK.spix.jpg)
![Co się stało z kanadyjskimi pojazdami dla Ukrainy? [ANALIZA]](https://cdn.defence24.pl/2024/09/12/1200xpx/zttJQm9vXfoTLHer7fgW6vSoJk7I7lENlZxOKFOz.qhoc.jpg)








